Sidor

onsdag 24 augusti 2011

Det blev alltså min ädla uppgift...

....att få stå för underhållningen....
(precis som Oraklet sa.....alltså kan ni begripa.....;)))))

Här sitter jag i lugn och ro och gör det som jag tycker är trivsammast...just för stunden ;)
Facebooka och blogga ;)

Jag har radion i örat, via mobilen, med snäcka och sjunger med låtarna som spelas....
Samuel kommer och medan han tar sig ett glas mjölk säger han:
- Mamma säg efter mig....My name is Iris and i live in Sweden....
...och jag gjorde som han bad mig :)

GAPSKRATTADE han och sa:

- Du är inte klok morsan, du pratar svenska utan brytning men engelska pratar du med isländsk brytning !!!!
Jajajaja, skratta du bara.....


...tänkte fortsätta med att säga:
- Du ska då bara höra hur jag bryter svenskan när jag fått i mig några glas rött - men jag gjorde inte det för....han har väl hört mig prata svenska, påverkad ;) .... ett antal gånger ;)



   








DET MÅSTE VÄL INNEBÄRA 
FRAMGÅNG OCH RIKEDOM !

3 kommentarer: