Sidor

söndag 23 oktober 2011

Eagle to Bace...

Jamenvisst var väl det en fiffig titel på ett blogginlägg :))


Har hittat hem igen efter ännu mer vitamintillskott ute på kontinenten i helgen. Drog till Köpenhamn och andades lite frisk luft där, så här för miljöombytets skull (nog för att friska luften här i Falkenberg räcker gott och väl :)) och naturligtvis för TREVLIGT SÄLLSKAP :)) 

Ja faktum är att man måste bege sig ut på kontinenten för att umgås med folk....!!! (läste ni väldigt noga sista meningen jag skrev där nu då ;)) Men inom kort ska det bli ändring på det ;) ..... har jag bestämt ;) Då kommer jag inte ens att ha tid att blogga för då jag blir så upptagen med att - umgås med folk - :)))) 
Så det Så ;)

Laddar inför en arbetssam vecka men den lär ju gå undan som alla andra veckor nu för tiden. Det andas ju JUL i affärerna REDAN !!! Herregud.....fick jag anledning att stressa upp mig över någonting...äntligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar