Sidor

torsdag 6 oktober 2011

Utbildning...

...på agendan...


Var, för inte så länge sen, på utvecklingssamtal på Olivers skola som ju går gymnasiet nu för tiden ;) 
och av någon anledning blev jag bara väldigt inspirerad till att utbilda mig !!

Har funderat och funderat och funderat kring detta. 


I första hand... 
vad ska jag gå för utbildning men också ifall jag kommer bli "lyckligare" om jag utbildar mig ? 
Vad ska jag göra med utbildningen i framtiden ?


Nu är inte jag heeeelt Outbildad ifall ni fått för er det. Nädå, jag tog faktiskt examen från en företagsekonomisk utbildning 2003. Jajamänsan !! 
Den utbildningen har ju inte gett mig ett smack i arbetslivet (mer än en tillfälligt ordnad egen ekonomi ;) 
Så därför tvekar jag för jämnan när jag tänker tanken att gå utbildning, med syftet: 
- bara för nöjes skull -.


Nåväl, 
Jag gnuggar vidare på.....STATUS
- Den sitter för långt inne -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar