Sidor

torsdag 6 juni 2013

laddar ...

.... och det  är den endaste ursäkten jag har, för att mitt bloggande uteblivit - ett tag. 

Det som händer, märkvärdigt här i min värld, just nu är att syster är på ingående för att besöka mig i första hand och för att närvara det som jag har längtat efter hela våren, nämligen ...


Ska bli så festligt detta :))
Det har varit en mycket trevlig resa att vara delaktig i att förbereda denna festival.
På söndag är det alltså dags att skörda det man sått under våren. 
På lördag kommer syster och ska sitta i publiken. Hur underbart som helst - för mig.
Tror det kommer att bli ett antal - Hallelujamoment - på söndag ;)

Det har inte varit helt bekymmersfritt med jobbsituationen inför sommaren, 
men alltid ska man oroa sig i onödan!
Plan A fungerade inte, vilket jag borde förstått. Men vad är det för mening att ställa in sig på att saker och ting inte ska fungera !? Då verkar man bara vara klok, vilket man sällan är - ändå! så ...
För mig fungerar det bäst att ha en Plan B att plocka fram, när plan A inte vill sig.
Så ... allt är som jag tänkt mig.
Och tänka sig ... jag har ett val :)))


That's the way it is ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar