Sidor

söndag 23 mars 2014

Blogg100 - 23

Kreativt?...

Nä, förmodligen inte.
Men jag känner ingen press att mina inlägg, i denna utmaning, behöver nödvändigtvis vara speciellt kreativa. Jag hade ju inte förstått uppgiften som så att det var ett krav - att kreativiteten skulle flöda, för jämnan, i 100 dagar. Jag gör ju som jag vill, så skriker jag inte så högt ;)

Idag har jag skrivit en hel del faktiskt. Mestadels arbetsansökningar. Alltid lika spännande att anpassa ansökningarna till varje arbetsgivare. Jag är bara inte framgångsrik vad detta gäller, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Skulle det dock inträffa blir ni de första att veta om det. Vad är det för jobb jag söker då? Jo, det är ju sådana arbeten som jag anser att mina egenskaper kommer bäst till nytta. Nu senast på en utvecklingsenhet på någon himla fiffig - myndighet. Hur passande som helst, ju :)

Det kommer hur som helst att bli mest spännande att motta beskedet från den förskräckliga antagningsnämnden till högskola - som har mitt öde i sina händer!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar