Sidor

onsdag 3 augusti 2011

Shit....vad deppigt !!!

Restaurang Gustav Bratt totalförstördes i brand denna natten :(

Alltså, jag har ju inte bott här i Falkenberg i evigheter men två somrar har jag skördat med ALLT mitt främmande och Bratt har ju varit en självklar plats att besöka, både för god mat, pubhäng med live-musik men även "discofever" :)
Det var alltså med sorg jag läste nättidningen denna morgonen :´(





Min semester pågår.
Den går inte helt som planerat men å andra sidan använder jag tiden väl att bearbeta mig själv (som jag har blivit rätt bra på:)) Jag är inte riktigt som andra vill att jag ska vara.......så just nu är jag inte den mest populära människa "walking" ;)
Men men.......jag påminner mig själv om det, som har blivit ordspråk för mig, nämligen: -Vet när det är tidpunkt att hålla käft-.

Nåväl.....jag tågar vidare....sörjer Bratt......och lever livet från den ljusa sidan :)


R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar