Sidor

söndag 5 februari 2012

Det gäller missbruk!

Undrar om jag vaknade på avigsidan denna kyliga söndagmorgonen !? 
Det första jag tänkte på när jag klev ur sängen var nämligen: 
MISSBRUK


Jag vill väldigt gärna få berätta för er att mitt slutaröka projekt går rätt så utmärkt :) Jag har varit helt UTAN skydd i några dagar nu och det går fint. Jag tog ut mig ganska rejält i sista abstinensattack så jag är så gott som säker på att jag klarar vilka påfrestningar som helst gällande - återfall -.


Men...
Man ska då alltid ha något att bekymra sig över!! 
(jag har en teori....bekymmer ingår i mänskligt välbefinnande !!!) 
Jag har skaffat mig nytt beroende och det är jag bekymrad över! 
GODIS måste jag ha varje dag och får jag inte det, då....fungerar inte jag så bra !!!!
Det blir i alla fall väldiga klagomål på mitt - beteende - från dom jag bor ihop med ...


Viktökning pågår (i lite för snabb takt) och det hade jag ju råd med i och för sig, men jag inser förstås att ska jag fortsätta missbruka GODIS så har jag definitivt framför mig ett nytt projekt i
 - missbruksavvänjning - 


Å jag tröstar mig med
- Only time will tell -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar