Sidor

tisdag 10 april 2012

Har häcken full!

Idag har jag varit filosofisk värre men det passar ju bra just, då det har ösregnat utomhus.


Myskläderna på och STUDIER med flera andra intressanta göromål :)
Jag har ju LOV nu, 
(alltså det är nästan så jag skäms över lyxen)
njuter av det, men tar igen lite läxor som jag slarvat med
 i och med massa resande ...
och övriga roliga "livet sker" händelser, den sista tiden!


Litteraturhistoria är ett ämne som jag har tagit igen idag. 
Kapitlet är - Romantiken - å det är ju nästan så man känner igen sig !! 
Så romantisk jag är då i mitt författarskap - blir ju alldeles varm :))
Ibland bara gör man saker utan att veta vad det har för stämpel på sig.
Fast .... vet man inte .... då är man inte utbildad !!
Men det finns ju hopp ... det är NU det våras för de - UTBILDADE ;)


Aktiv i samhällsdebatten är jag och - är på ledarnas sida !! 
Jag blir ju på gränsen till JÄVLIGT upprörd över hur akademiska arbetstagare bara ska "klappas på axeln" och "få belöning" för att det står på ett papper att de är kompetenta, och sätter ledningen lite krav på att effektivisera vederbörande akademiker .......... nämen då blir hela verksamheten PRESSMATERIAL !!! 


Sveriges välfärd i nötskal!
Nåväl, jag kan flagga med att ha full kompetens att byta från Romantisk till Provocerande ;) 
Fast jag gjorde flaggan själv - och den är jättefin - min flagga ;)
Så himla välfungerande jag kände mig helt plötsligt ;)



Jag har också - jobbat - idag med att uppdatera fansen åt:



då de är i Blackpool, England och tävlar.
Samba på schemat idag - de är vidare till Round 2 - just i skrivande stund
och LOOKING GOOD <3

Så ser de ut när de dansar - JIVE :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar