Sidor

söndag 30 mars 2014

blogg100 - 30

Dagens framgång...

Ja, det var på tiden att den här framgångskänslan infann sig igen. Har saknat den ett tag nu. Jag har fäst fokus på bokutgivning på Island och forskat på bokförlag där som kan tänkas vilja...
Mestadels har jag kontaktat de små, alla mina framgångar händer genom - små magiska händelser. Men bara för att prova mina vingar så fick väl det STÖRSTA även ett mail från mig. De var de, det STÖRSTA, som svarade mig - inom en kvart, på en söndag!!!!! De vill läsa mitt manus, inför eventuell utgivning!!!!!!! 
- va! Va! VA! Hur ...
Jag ramlade förstås av stolen och slog i huvudet och gjorde illa det - och allt det. Men sedan slog det mig, lite skonsammare, att JAG ÄR FRAMGÅNGSRIK NU! 



Look sharp ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar