Sidor

tisdag 15 mars 2011

Det jag är bra på....

....är till exempel att klaga på saker.

Jo, efter Olivers historia i skidbacken och uteblivet agerande från skolans personal på plats var jag ju naturligtvis tvungen att ha synpunker på det. Skickade mail till rektor med några välvalda ord. Han svarade vänligast på det och förklarade att - han trodde de hade bra rutiner gällande sådana utfärder, men tydligen inte -
Gav lovord om att det nu blir en rutincheck och jag känner förnöjelse över det och kanske har jag nu gjort en insats för någon annan. Fast det är klart man hoppas dom ska slippa behöva hantera sådana olyckor varje gång dom åker på utflykt!

En annan sak jag är bra på är ju att jobba. Det vet ju både ni och jag ;) men min nya chef har även bekräftat detta för idag deklarerade hon att hon var glad att jag var där :) Ni hör väl den ljuva musiken, va ;)))

...å jag är nöjd och glad....kexchoklad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar