Sidor

tisdag 22 mars 2011

Vilken dag !!

Min fantastiska tillvaro fortsätter även om jag blev av med en vän idag !!
Det kom oväntat och det har nog aldrig hänt mig förut att någon säger: Tack å hej, jag behöver inte dig..
..men förstagångs upplevelser får man visst hela livet sägs det.
Min ärlighet kostade mig vänskap men.....jag nöjer mig med det.

Jag har varit på flera jobbuppdrag idag och där känner jag mig verkligen behövd :)
Mitt "göra schema" uppdrag börjar se bra ut och snart kan jag presentera det :)
Det blir ju väldigt spännande förstås därför att min chef, hon hatar datorer så jag vette fan om mitt bidrag kommer att göra henne någon nytta.
Nåväl.....vi får väl se vad som händer :) Kul var det i alla fall att få vara med.....:)

Å så fick jag ARBETSERBJUDANDE idag !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, det är helt sant !!!
Nu var det dags för Laxfabriken att inse att de behövde min arbetskraft ;))
Ja, dom tyckte jag skulle jobba i deras butik !!
Erbjudandet kom genom Pierre men då fick jag NÖJET att säga TYVÄRR :))))
Gud....tänk att jag äntligen fick säga det ;))))

Nä..... jag ska bara städa och göra fint hos Falkenbergs befolkning.
...och det är inte ens tråkigt att städa. (gäller dock inte inom hemmets väggar ;))

Må så gott alla underbara rara
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar