Sidor

söndag 27 mars 2011

Kristín Svava Sigurðardóttir

Bara jag som sparar värdefulla saker från internet :))
Uppladdning inför tävling är i full gång och jag som är en överdrivet stolt moster behöver komma ihåg detta när jag blir gammal och senil ;)


Skola/Inriktning: Menntaskólinn í Kópavogi, Språk
Namn & ålder: Kristín Svava Sigurðardóttir, 16 år

Är du singel? Nej.

Berätta om någon rolig händelse.
När vi lekte kurragömma i Kolaportid och Svenni (tror han hette så) var tvungen att dricka flaska Pepsi, HAHAHAHA WOW!

Vad har du för status på Facebook just nu?
Jag har bestämt att jag ska delta i "mustasch-mars" och låta skägget växa - är ni med tjejer !?

Du vaknar som en individ av det andra könet, vad gör du?
Kollar min snopp.

Var kommer du befinna dig om 10 ár?
På Islandsbanken där jag sjunger karaoke i strandkjol.

Vilken är den mest kända personen du har i din telefon?
Brylla Glasögon.

Vad är du mest stolt över att ha åstadkommit?
Att jag har gått upp på Esja! Aldrig igen..

Vad är det bästa som har hänt dig?
Det kommer hända väldigt snart, konsert i New York med Lil Wayne där Nicki Minaj uppträder !

Visste du att Kristín älskar sin pappa och ler jämt ?!!

http://www.songkeppni.is/#/keppendur/2011/166/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar