Sidor

fredag 25 mars 2011

Skrea Strand

Nu tänker jag ta mig lov och presentera Skrea strand i Falkenberg LIVE :))

Det finns nämligen webcamera över härligheten.
I skrivande stund är det tomt på folk (inte att undra, det är mars). Stranden är vacker ändå, ja om ni frågar mig och jag konstaterar att det är min favoritplats i Falkenberg.

Jag kan även berätta att förra året då badade vi 4 stycken i HAVET, där, på stranden, den 22 MAJ och det var behagligt. Inte var vi onyktra utan fick bara ett helt vanligt tokryck och firade den dagens väder :))

Jisses, vad jag längtar till sommarn nu och den känns NÄRA <3

Varsågod och klicka nedan ;)
http://www.webbkameror.se/webbkameror/falkenbergenergi/index.php

....så jag ska då alltid tänka på nån melodi....nu för tiden....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar