Sidor

onsdag 28 september 2011

Det är så lugnt...

...å skönt i min tillvaro just nu :)

Har återhämtat mig bra efter stora sorgen efter min cykel som försvann ur min värld i helgen som gick. 
Sen har jag bara förstått att jag har allt jag behöver för att må gott :)

Jag har faktiskt nyss lärt mig ett knep..... 
för att återuppta det som jag, en gång i tiden, var riktigt bra på.....
nämligen:

- POSITIVT TÄNKANDE -

Någon viskade i mitt öra att man ska lägga huvudet åt vänster,
för det är där de positiva tankarna utvecklas.
Jag lovar å svär !!!! Det funkar :)

Idag är det onsdag = 2 dagar från veckostart - 2 dagar till helg = BALANS
Min cykel kommer aldrig tillbaka = ACCEPTERA
Bloggen tar emot mina haverier = UPPFYLLT BEBOV
Ni finns här för = KOMMUNIKATION

Nya levnadskonceptet funkar ju
- KLOCKRENT - 

6 kommentarer:

  1. Jag kan berätta att det inte är helt enkelt att skriva den här kommentaren ... med huvudet vilande på vänster axel ;-D
    Kram

    SvaraRadera
  2. hahahahaha..men Stattinskan....DET GICK JU :))) du ser ...det funkar :)))

    SvaraRadera
  3. Åt vänster säger du? Haha, få la prova ! :-)

    SvaraRadera
  4. Härligt tänk min vän!
    Kanske kommer din cykel ändå tillbaka till dej- vad vet man- men kanske någon behövde den jättemycke just då.Kan vi ju hoppas men visst faa,,, är det trist med folk som inte har respekt för andras egendom!!!!!
    Vi miste en tandem gammal charmig sak hittades å försvann igen från polishuset???????
    Ha en skön stundande helg!
    Kram från En vän i viken!

    SvaraRadera
  5. Åhhh min vän i viken.....nu blev jag bara lite föööör överlycklig :) Inte för att du miste en tandem gammal charmig sak förstås utan för att du äntligen fann anledning att KOMMENTERA :)))))
    SAKN å TACK å HJÄRTLIGT välkommen tillbaka :)))

    SvaraRadera