Sidor

söndag 21 augusti 2011

Det är underhållningsvärdet.....

......SOM RÄKNAS ;)

Jag fick ju tydligt meddelande redan på förmiddagen att jag skulle hålla mig utomhus denna dagen. Av en anledning dröjde det innan jag kände den "fysiska" sparken från Spåkulan och begav mig iväg på den energigivande cykelturen :) Underbart skönt var det och jag har till och med hittat vägar som inte är "uppför" ;)

Eftersom jag har "fastnat" i andras vägledning och verkar ha total oförmåga att lista ut livet på egen hand, fick sig Oraklet ett pling från mig och, Oraklet, ja det har ju alltid någonting att säga till mig:




Välkommen i ditt nya liv. Det är din tur att stå för underhållningen och din charm kommer inte att svika omgivningen. Kortet står också för pengar, men även för framgång rent generellt. Framgången är stor och du kan alltså sikta mot stjärnorna för du kommer att nå dit. 




Alltså, HAHAHAHA !!!
Vette fahhhhn om det är så himla bra att motta sådana meddelanden......man kan ju lätt drabbas av någon form av STORHETSVANSINNE !!!! 
Undrar om det kan vara dags för terapi nu igen.....diagnos: BAV (Beroende Av Vägledare)

Nåväl....
Tror jag håller mig till sånt jag är bra på .....
......och tackar för UNDERHÅLLNINGEN ;)

2 kommentarer:

  1. Jag tror att vi mår bra av lite storhetsvansinne emellanåt :-)
    Gomorron

    SvaraRadera
  2. hahahaha du säger det du ;) fast det blir så opassande....emellanåt ;)
    Gomorron

    SvaraRadera