Sidor

torsdag 22 september 2011

Favvodag...

...hela dan...

Det är TORSDAG :) min favvodag för då börjar min arbetsdag, under - normala omständigheter -, kl 17:00 och slutar kl 20:00.

Om normala omständigheter infinner sig idag....

...Vad ska jag göra denna dagen då. Planen ser ut så här ungefär:

- Vakna (check)
- Kaffe (check)
- Säga Gomorron till världen (check)
- Blogga (check)
- Meditera
- Frukost
- Tvätta
- Städa
- Meditera
- Tupplur
- Facebooka
- Meditera
- Lunch
- Studera
- Meditera
- Cykla
- Handla
- Meditera
- Fika
- Blogga
- Facebooka
- Meditera

....och då är kl 16:45 och jag måste bege mig iväg till det som står
överst på priolistan..... - ARBETET - 

Nu......vidare till nästa punkt på - att göra - listan för dagen som förhoppningsvis blir en - normala omständigheter - dag :) 


- GoMorron Världen - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar