Sidor

tisdag 4 september 2012

behöver tips!

Suckar och suckar och suckar .... för jag har INGENTING att KLAGA på !!

Ha fått uppgift i samhällskunskap att skriva - Insändare! Det är ju viktigt att samhället har Aktiva medborgare och deltar i att kritisera samhället. 
I normala fall, är det inga problem för mig att SKRIVA - men nu gick jag bet .....

Jag är så totalt NÖJD med samhället just nu att jag kan inte hitta på ett endaste enda ämne att klaga på.
I måndags på samhällslektionen var jag på KRIGSSTIGEN i och för sig och deklarerade att min rubrik på min insändare skulle bli - KUNSKAP ÄR KRAFT? - ( obs frågetecken) men har nu insett att det är förbjudet område att kritisera.

Har ni något att klaga på som skulle kunna inspirera mig till - en insändare ;)

HJÄLP!!

6 kommentarer:

  1. Meeen vilken kris de må va nu. Du som brukar snappa upp o lätt kunna haka på ett samtalsämne. Få se nu då, ska försöka komma med lite tips :)
    Var tycker du om landets politiker??
    Vad tycker du om att de e stora löneskillnader på vissa håll??
    Var tycker du om priset på vår bensin??

    Ja lite tips på olika ämnen, hoppas du finner nått intressant :):)

    Lycka till <3<3<3

    SvaraRadera
  2. haha Tackar så hemskt mycket för tipset :))))

    Dessa ämnen är dock ointressanta för mig eftersom jag har försökt att påverka dem med både bra och dåliga resultat ;)
    Jag bestämde mig att ge mig på det förbjudna - bara för att jag tycker om att kliva in på "helig" mark. Så nu ska här kritiseras diskriminering inom kunskapens värld!
    Jag har flyt i mitt skrivande nu, hur som helst ...... :)))))

    SvaraRadera
  3. jú ég get alveg gefið þér smá "hint" það er yndislegur og eftirsóttur staður í þínu umhverfi sem ég sem túristi hef upplifað að fær ekki alltaf þá umgengni sem prýði er af og það er umhugsunarefni og gott að rýna í það sem betur má fara á þeim level. Horfa jákvætt og gagnrýnið á viðfangsefnið með lausn að leiðarljósi:) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh good point siss ;)Hef það á bak við eyrað :)))
      <3<3 og takk endalaustfyrir innlitið ;)

      Radera
  4. Perfekt ämne =) Gav dig bara lite tips, vet att du lätt snappar upp o spånar vidare till nått annat =)
    De här fixar du, du har ju flyt nu =))))))
    De e Lycka de ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahah Jaa Lyckan är med mig :)) Å fortsätt tipsa mig för guds skull :)))
      <3<3<3

      Radera