Sidor

fredag 23 september 2011

Jag bestämmer...

...och bestämmer och bestämmer och bestämmer.....att min blogg ska bli DUR.....men dom som egentligen bestämmer.......har bestämt någonting heeeeeelt annat !!!!!!!

Idag är jag så deprimerad att jag finner knappt några ord över det. Idag vet jag inte hur jag ska ta mig vidare här i livet. Idag är jag så fullständigt förkrossad.....här inne i mitt hjärta. Totalt kränkt

Dagens drabbning:

MIN CYKEL BLEV STULEN INATT !!!


Jag är så ledsen, så ledsen, så ledsen !!!

Nu sörjer jag min älskade cykel som jag fick i födelsedagspresent för 4 månader sedan. Min älskade blå cykel med korg och fotbroms som jag fick av Mor och Bror. Min älskade cykel som hade blivit en del av mig.

Så ser lycka ut

Min älskade cykel


Vila i frid

2 kommentarer:

  1. Neeeeeej, de får inte vara sant. Vilket j..la fräckt folk, själa en cykel mitt i bostadsområdet !! Var den låst?? (ja va spelar det för roll föresten, den blev ju ändå stulen!)
    Fy fy, skäms på folket som är så fräck!!
    //
    Ulrica

    SvaraRadera
  2. Det är ju det som mest ont att den var inte låst. Kom hem med full packning i går och kom av mig i processhanteringen :(( Åhhhh vad jag plågas !!! Den stod ändå på mitt revir och fan den ovälkomne som kliver in på mitt revir...GRRRRR

    SvaraRadera