Sidor

onsdag 19 oktober 2011

Det börjar verka...

....trendbrytning banne mig ;)

Åter igen en bra-ig dag !!!

Jag applåderar och applåderar

Det har varit regn i mängder idag och mörker inomhus mitt på dagen...
...så man fick ju tända ljus bara för att inte tappa det där bra-iga stinget ;)
Men OBSERVERA !!!! Solen visade sig en liten stund också :))
Älskade solen som väcker allt med den STORA kramen :)

Belöning fick jag idag igen i form av kokosboll...
Jag menar....det är ett mycket tydligt tecken på uppskattning !!!
Jag kände mig väldigt värdefull i alla fall :)
SÅ DET SÅ !!

Jag STORGILLAR min nya trend faktiskt
Bara så ni vet ;)

2 kommentarer:

  1. Får du lite "braigt" över kan du skicka det till mig ;-)
    Gomorron

    SvaraRadera
  2. Jag skickade just en hel dos med "braigt" till dig Stattinskan :) Hoppas det kommer fram fort som ...bara den :))

    SvaraRadera