Sidor

måndag 31 oktober 2011

Inte speciellt 2011 ;)

Det är mitt tempel som håller på att förvandlas till 1995
Jag höll ju på och dog - på pricken - när jag kom hem denna kvällen och såg vad min ♥ älskade  hade haft för sig medan jag var borta ;)

Jag har faktiskt kört en 2011 stil, här hemma, som är - gardinfritt - i mina fönster.
Han har stått ut med det ett tag men idag när han kom hem fick han nog!!!!! 
Han tog sig an projektet - nu ska det fanimej sättas upp gardiner här, så det så - och började genast leta efter nåt himla passande........
Jag tappade förstås talförmågan när jag såg "härligheten" ;) men fick tillbaka den när han sa:
- Förlåt älskling att jag inte har gjort nån mat.....jag fastnade i mitt gardinprojekt!!

- SÅ MYCKET KÄRLEK - 

Nu hade ni ju fått sett hela härligheten om jag haft kamera tillgänglig
men jag bjuder väl på en från google istället - som vanligt ;)


Tur att det snart är JUL

2 kommentarer:

  1. Gulligt! Kul att han intresserar sig för sådant :-)

    SvaraRadera
  2. einstaklega tryggur maðurinn þinn og vílar ekki fyrir sér heimilisverkunum - ef ég skil þetta rétt:)

    SvaraRadera