Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Mera Mys :))

Jag har Happy Hour :)

Tyst å skönt runt omkring mig....
Stressfritt....
Grottmänniskorna (mina söner) är på sin plats ;)
Min älskade ligger JÄTTEsjuk i sängen med feber
(jo, jag har varit och pussat på honom och visst hjälpte väl det ;))

Jag ser på TV med ett öga och filosoferar med....det andra ;)


Jag väntar med spänning på besked och är beredd på både den ena och det andra ;)

Någon påstod att:
De som överhuvudtaget har Plan B är inte hängivna sin Plan A

Jag skulle ju kunna få nåt utbrott över detta påstående 
men det är ju så myyyysigt här så jag behöver inte det ;)
Min plan A är nämligen inte heeeelt upp till mig då det är andra som bestämmer över den ;)
Min plan B just nu är: Det kommer en höst till ....efter vinter, vår och sommar ;)

ÄNTLIGEN HÖST
kommer det att låta då ;)

"All in all it's a good day."

3 kommentarer:

  1. þetta þurfti ég að lesa 3x.... já og held að ég hafi náð heimspeki hugsjón þinni. það er hrikalega góð tilfinning að vera sáttur við að gera hlutina á þeim hraða sem henta manni sjálfum:)

    Teiknimyndin er skemmtileg - hvar nærðu í þessar myndir sem þú laumar gjarnan hér inn?

    SvaraRadera
  2. Ég finn allar myndir á google :) vildi auðvitað óska að ég ætti eigin myndavél og setja inn svona "alvöru" myndir....en það er hægagangur þar ;)

    SvaraRadera
  3. jájá...en það þýðir þá bara að þú getur látið þig hlakka til þess dags - þegar þú eignast hana..myndavélina altso:)

    SvaraRadera