Sidor

söndag 30 oktober 2011

Saliga är de....

.... som får vara sig själva.......i alla tänkbara former :))



Och saliga är de som uppskattar det :))

HUMAN NATURE
(Visste ni om att låten är skriven av Steve Porcaro i ToTo, det fick jag nämligen reda på när jag var på konsert med ToTo i somras)



Human Nature - är också - att man väntar på något gott, längtar, oroar sig, förväntar sig och...
HOPPAS på ett LYCKLIGT besked som enligt källan ska komma till veckan...

Jag är ju egentligen nervösare än nervösast !!!
Men samtidigt väldigt lugn 
(jaja...det är mitt tvilling-stjärntecken som gör mig så)

Jag har så många tummar som hålls överallt vilket gör mig bara luuuugn :))
och så är Frun ny-heal-ad och alldeles harmonisk ;)

HUMAN NATURE
kommer att avgöra
och det är ju bara hur naturligt som helst :))


Åhhh nu ska jag sova så gott och vakna färsk till 
- Äntligen Måndag -

1 kommentar: