Sidor

fredag 27 januari 2012

Så blidde det helg igen!

Ojojoj vad tiden går fort nu för tiden !!! Man hinner knappt vakna upp på en måndagmorgon förrän det blir dags att gå och lägga sig en fredagkväll !! Men trivsel infinnes - på hög nivå.


Jag är ju redan i farten och lämnar in demokratiska synpunkter till skolledningen !!! 
Men dom välkomnas i alla fall, så ingen behöver skämmas ihjäl sig ;) 


Det är volleybollturnering på skolan snart och gissa vem som är anmäld som deltagare.....MOI ;))) 
Ja, så nu ska det knäckas några ben i kroppen och man ska bli invalid några dagar efter den 14 februari ;) 
Nästa vecka åker vi, ett gäng, iväg till högskolan i Halmstad som har öppet hus och det är ju naturligtvis otroligt roligt att få "känna på" framtiden :)!!


NI SER JU....
Jag har ingen lust med helg ;) 
Vill bara att det ska vara vardag för jämnan :))))


Nåväl, 
Inte tänker jag ha tråkigt i helgen, hur som helst. 
Oliver lär driva ut mig på en joggingrunda och så är det planerat för lite möbel-lyft och de finfina musklerna som jag så fiffigt lyckades bygga upp under min tid som städerska, ska användas :)))


Gällande mitt livstidsprojekt (som det verkar ska vara) 
alltså SLUTRÖKT FÖR GOTT - är vecka 4 inne på sista versen. Snart fyller jag 
EN HEL MÅNAD 
i rökfrihet och hur stolt jag än är över mig själv och hur mycket vilja jag än har - att aldrig, aldrig, aldrig, åka dit igen, är det någon - kemisk reaktion i systemet - som tänker på ett annat sätt. 
Jag ber ju Det icke så vänligt att fara åt...........


Å så mår jag genast mycket bättre ;)

HA EN UNDERBAR HELG ALLEZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar