Sidor

måndag 6 februari 2012

Födelsedag...

...firades här hos oss idag :)

Min älskade make fyllde hela 44 år idag. 
Alltså vad händer med alla år ?? 


Nåväl....
Vi undersåtar hedrade vår konung - på hans majestets födelsedag ...


... med paket, tårta, mat och musikupplevelse 
som han uppskattade till den graden att vi gjorde oss förtjänta av följande meddelande:

Som ni vet så har jag födelsedag idag och jag måste bara säga er alla att min familj slår allt. Det är måndag och det är fest med allt som tillhör detta, bra musik, fint dricka, underbara presenter och god middag som väntar - Jag älskar mina söner och min fru tills mina sista andetag har lämnat mig. GOD BLESS YOU ALL

Ja, när man mottar sådant meddelande....det är då man inser att det krävs inte mycket 
för att man ska veta sin lycka här i livet....

LONG LIVE THE KING

Grattis min älskade <3
- som just nu sitter plankad framför tv´n å ser på fotboll  -
:))

1 kommentar:

  1. Grattis till mannen! Du får väl sjunga Sean Banans låt från i lördags: Digge Digge ding ding ding..här glider kingen in....

    SvaraRadera