Sidor

söndag 20 maj 2012

under parasollet!

Underbara dagen den 20 maj är här.
Det är hela 25 grader i skuggan. Lycklig för mindre kan man lätt bli :)


Är hemkommen från Köpenhamn där jag träffade älskade systeryster, 
<3<3<3<3<3<3<3


Resan skulle fortsätta till Odense, Fyn.
Syster arbetar som projektledare inom barn och fritidsverksamheten i den kommun hon bor. 
Hela Barn- och Fritidsverksamheten är på besök i Odense i Danmark för att inspireras och ta intryck :) 
Studieresor är kul när de används i rätt syfte :)


Nåväl, ... innan hon drog vidare till Odense hann vi lattja  hos bror och svägerska i hela 2 dagar. 
Helt underbart. 
Av någon helt obegriplig anledning - har mina syskon hittat nöje i att skämma bort mig (lillan) och överöser mig med gåvor och presenter och jag vet inte vad ..... 
..... så jag fick äran att spatsera omkring på Strøget och shoppa loss (på gott och ont)
Begreppet - vill man vara fin får man lida pin - passar ALLTID väldigt bra in på mig. Shopping innebär nämligen hälsorisk för min del. 


Ändå ska jag utsätta mig för f**skapet! Det ingår liksom i livets ädla regler.....gahhhh
 Jag har lärt mig konsten att överleva varenda gång tack å lov, men det är förstås tack vare alla små knep man har lärt sig genom olika - utbildningar man har gått här i livet :)) I synnerhet de sista åren!


knowledge is power
... du behöver inte känna dig hotad dock ... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar