Sidor

lördag 4 augusti 2012

Onödiga drömmar!

... eller snarare mardrömmar !!


Jag tycker ju om att tolka mina drömmar som jag tyvärr, alldeles för sällan kommer ihåg när jag väl vaknar, men mardrömmarna ska minsann sätta sig!
Tog en tupplur mitt på dagen som varade en halvtimme och under tiden reste jag till - hembygden och bosatte mig i grannhuset (alltså inte "mitt" hus). Stod ute på bron och beundrade mitt hus som nu ägdes av andra. Ett jättestort flygplan skulle snudda taket på huset och försvinna bakom åsen för att krascha, men svartröken var det enda jag såg. Jag letade hysteriskt efter telefonen för att larma, och när jag äntligen hittade den, smälte den i mina händer!! -



Hmmm ..... fasen ska detta innebära då. Jo; enligt drömtydning:

Att drömma sitt barndomshem och att bo där tyder på en ljus framtid.
Jaha! fanken gjorde jag i grannhuset då? ...... Just det, beundrade min ljusa framtid förstås ;)

Flygkrasch är tecken på att den som drömmer är under press och sätter upp mål som är svåra att uppnå. Likaså är det tecken på brist på självförtroende som hindrar den som drömmer att uppnå sina mål.
Man tackar och bockar för den vetskapen - som åtgärdas pronto ;))

Brandrök är en varning till den som drömmer, att vara uppmärksam på det som händer, mitt framför ögonen på dig.
Varning? ska man alltså orka vara misstänksam !!!

Telefon tyder på din kommunikation med andra. Pratar du inte i telefonen i drömmen är det tecken på att du undviker kommunikation med vissa personer i din omgivning.
Uuuhhh .... håbb!! Å den smälte dessutom ..... !!!

Nåväl - livet sker - hur som helst 



2 kommentarer:

  1. merkilegt fyrirbæri þessir draumar og ég er þess fullviss að undirmeðvitund okkar notar þessa leið til að koma til okkar skilaboðum - svo er okkar að gefa okkur tima til að vinna úr þeim.

    Mig var að dreyma núna undirmorgun að ég ég var í selskap með fullt af fólki - þar voru meðal gesta Stefán Jan og ég var í einhvejum gannislag við hann og hafði betur. Svo var Sabína Siv þarna og fleira fólk. einhver kvennmaður vildi telja mér trú um að Kristín væri í eiturlyfjum og í draumnum hafnaði ég því og sagði að ef svo væri að þá vissi ég það!

    Hvað þetta svo merkir er ég enn að skoða....fyrstu fréttir á miðlunum voru ma. fíkniefnamál á hinum ýmsu vmh hátíðum;/

    luvya<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ó siss <3 Láttu mig vita þegar þú ert búin að skoða!! Já, þessir blessuðu draumar geta klárlega sett strik í reikninginn í tilverunni ;))
      Luvya more
      <3<3

      Radera