Sidor

söndag 13 februari 2011

Minnesknölarna gnuggas

Det skulle ju bli högtid att plocka fram de roliga minnen men dom är tydligen väldigt välgömda.

Detta roliga minne är bara så där 20 minuter gammalt.

Jag sitter och gnuggar  mina knölar och kommer inte på ett endaste roligt minne på mina snart 40 levda år och kan förstås inte begripa varför. Var är alla mina roliga minnen, ????? Ge mig tillbaka dom !!!! I mina frågetecken och utrop säger jag högt till Samuel som sitter mitt emot mig:
- Herregud, Samuel !! Har du några roliga minnen med mig ?
Hans spontana svar blev:
-Hmmm........låt mig tänka............kan jag få återkomma med svar på den frågan !!!!

Hahahah jisses
Det var roligt tycke jag och han också tydligen för det utbröts värsta asflabbet.
Skratt gillas ;) mer av det tack

2 kommentarer:

  1. Herregud min sköna, roliga minnen finns det mycket av. Alla våra dagar på Island kantades av roliga minnen med familj och vänner. Vi har genom allt det tråkiga som uppstått, alltid funnit ett glädjeämne att gripa efter och hållit i denna som det vore skuret ur den renaste guldklimp. Vi är mästare på att ta oss ur tråkigheter, tack vare att vi har varandra, du, jag och pojkarna. Vår kärlek är av starkaste ämne som inget annat kan ersätta. Vi är stark tillsammans, glöm aldrig detta.

    Älskar dig

    SvaraRadera
  2. Åhhh min älskade <3 Tack för denna fina kommentar. Nu kom jag genast på ett ROLIGT MINNE.

    Året var ´89.
    Du anlände på Island för att rensa fisk.
    Några dagar senare satt jag i min bil utanför mataffären, väntade på min väninna som var inne och handlade. Sen kommer ni lunkande, du å Dennis vilket jag såklart uppmärksammar. Våra blickar fastnade på varandra direkt och vi log så där båda två.....då du var så upptagen att ögonflörta med mig missade du ett trappsteg framför dig och föll pladask precis framför min bil <3 <3 <3 Åhhhh vad säger man :))))) DET ÄR KÄRLEK. Jag älskar detta minne och JAG ÄLSKAR DIG <3

    SvaraRadera