Sidor

lördag 12 mars 2011

Anden i lampan

- Man får inte allt med att vara först - !! :)

Administratören, sekreteraren och VD´n gick tillsamman för att äta lunch. Utanför matsalen hittar dom en gammal lampa. De rörde lampan och naturligtvis uppenbarade sig en ande som sa:
- Var och en av er får er önskan uppfylld!



Jag först, jag först, jag först skrek sekreteraren.
- Jag vill befinna min på Bahamas, segla i en yacht och vara bekymmersbefriad!
Poofff och sekreteraren försvann....

Nu jag, nu jag, nu jag sa administratören.
- Jag vill befinna mig på Hawaii, ligga på en strand, ha egen massör, oändliga mängder med Pina Colada och vara med kärleken i mitt liv!
Poofff och administratören försvann....


- Då var det din tur - sa anden till VD´n som svarar:
- Jag vill att dom andra två är tillbaka på kontoret efter lunch !

Dennas sagas poäng:
LÅT ALLTID CHEFEN YTTRA SIG FÖRST !!!!

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar