Sidor

lördag 5 mars 2011

Finns det någon....

..... som kan vara vänlig och plocka ner mig på jorden igen :)

Jag vaknade denna morgonen, kliade mig i huvudet och undrade om jag hade haft världens underbaraste dröm. Jag öppnade min blogg och insåg att så inte var fallet. Min undran blev bekräftad med ett inlägg igår kl 19:32. Min dröm ÄR verklighet. JAG HAR ETT ARBETE !!!

Jag sitter med min kaffekopp och kommer i kontakt med mig själv. Jag tror jag svimmar !!!!
Vem har gjort sig förtjänt av ett stort tack den här gången ?
Jo, nu är det ÖDET som ska få sig ett TACK..
Mitt liv passerar revy....

Det finns mening med allt och allt är redan förutbestämt
...allting står skrivit i stjärnorna...

Vad jag kommer att blogga om härnäst, vet jag inte.
Hur gör jag nu med min blogg när min tillvaro har blivit fanstastisk ?

Nä, jag kommer inte ner på ett tag...
...såvida inte någon av er kan vara vänlig och plocka ner mig ;)

2 kommentarer:

  1. Ven vore jag att skjuta ner dej från dina flygande höjder!!!!!! Grattis!

    SvaraRadera
  2. haha Tack kära Tomtan :)
    Det kanske låter inte bra att skjuta ner någon från sina flygande höjder men å andra sidan behöver jag faktiskt tyngdkraften ;))
    Hamnade uppe i rymden nångonstans ;)

    SvaraRadera