Sidor

fredag 4 mars 2011

...Och det uppstod LJUV MUSIK :)))))

Helt crazy dag har det varit idag !!!

Jag är nu officiellt ANSTÄLLD liten arbetstagare på Mias Städ i Falkenberg.

Mia, en härlig Falkenbergstjej (som hittills har gått under namnet RUT:)) är en ambitiös egen företagare. Träffade henne första gången i slutet på januari. Det var ju uppenbart att vi skulle kunna göra någonting väldigt bra tillsammans men tyvärr så var systemet emot oss vid just det tillfället.

Förra veckan, när jag äntligen hade fått nåd och blivit utstämplad från systemet, bestämde jag mig att ringa henne och tala om att jag fortfarande var intresserad av att stå till hennes tjänst. Det gillade hon. Hon sa dock att det var liksom "lågkonjuktur" hos henne men hon skulle eventuellt kunna ta in mig på timmar framöver. Allt väl med det och hon tog mitt nummer.

Igår så ringde hon och frågade om jag var redo.....:))
Hon hade fått uppdrag som hon behövde hjälp med redan imorgon (idag) och naturligtvis svarade jag:
JAG ÄR REDO :))
Gymnasiet i Falkenberg håller på att byggas ut. Bygget är nu snart färdigställt och det ska ju städas innan det tas i bruk :))
Hon meddelade mig under förmiddagen att vi skulle, tillsammans, till arbetsförmedlingen för att skriva under papper vilket jag förstod var en sedvanlig handling. Väl på plats där, talade hon om för mig att hon skulle ANSTÄLLA mig på 75% i ETT HELT ÅR :)))))))), ja i första hand !! (ingen 3 månaders provanställning där inte!) :)
Men GUUUD...jag trodde jag skulle avlida precis på pricken !!!

JAG HAR ETT LIV :)))))

En till, helt crazy sak väntade mig när jag kom hem och öppnade min mail. Där låg det ett meddelande från Blogspot om att min blog har blivit godkänd för att jag ska kunna TJÄNA PENGAR på den....
Men herregud.....ska jag nu få bli miljonär till råga på allt :)))))))))))))))))
En hake bara:
DET ÄR NI KÄRA LÄSARE SOM MÅSTE KLICKA PÅ ALLA ANNONSER om jag ska få mina korvören ;))) Ni begriper förstås att det inte är ni som betalar utan företaget som annonserar :))))
Ni behöver inte göra någonting annat än att klicka förstås, så var lite vänliga nu och klicka utav helv.....;))))

Nu ska jag ha en underbar helg och önskar er detsamma....
...KÄRLEK <3

ps: kolla nya etiketten ;) tjooohooo

3 kommentarer:

  1. Jag hade velat skriva ingen är väl gladare än jag men det är ju förstås du!!! Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Åhhh min Mentoooooooor :))) Du lever juuuuu;)
    Tusen tack för din hälsning :) Jag gillar att du blir glad när jag blir glad :)
    Kraaaam

    SvaraRadera