Sidor

söndag 27 mars 2011

Känner du dig träffad ;)

Du är vägledd framåt samtidigt som du söker hjälp från någon professionell eller övre makter. Högre vägledning och visdom från din mentor kommer att ge dig styrka.

Lärare, advokat, släkt eller vän kommer vägleda dig de närmaste dagarna och du får rådet att ta till vara vederbörandes råd. Det förflutnas bästa tanke är att följa framtiden med rätt inställning. Alla råd kommer från hjärtat. Lyssna noga på vederbörande och fundera med omsorg på din framtid.

Meddelandet här är att vederbörandes kunskap och erfarenhet är av betydelse och kommer utan tvekan att göra dig väl.


hahahahaha ................
ja, det var då det roligaste kortet jag dragit på länge :))))))
Undrar om det finns någon, mer än jag förstås, som känner sig träffad :)
Men....vad fasen ska jag med en advokat till då.....där är jag helt "lost"

Jag BEHÖVER lägga av med tarot känner jag nu ;)))
Lär ju aldrig kunna stå på egna ben om jag fortsätter på det här viset :)))

2 kommentarer:

  1. JAg är lärare.... Kan jag hjälpa dej med nått ? :D

    SvaraRadera
  2. haha ja men Tomtan !!:) det är du ju ;) Jag förmodar att du kan hjälpa mig, tror att din uppgift är att ge mig nån bra vägledning....hahah ja i alla fall enligt tarot ;)) Så säg bara nåt himla bra och jag köper det direkt ;) precis som tarot råder mig ;))
    Ahhhh heja heja

    SvaraRadera