Sidor

tisdag 23 augusti 2011

På tal om....

....."lämpligt för tryck"  :))

Tomtan uttyckte sig så himla bra när hon sa:


Egentligen finns det en massa som jag skulle vilja skriva av mig, men allt är inte lämpligt för tryck.


Nu har det kommit till min kännedom att min blogg är under någons mikroskop vilket får mig genast och osökt att ta till mig detta fina citat från Tomtan ;-)

Ojojojoj !!!......Hur fasen gör jag nu ??
Är det läge att bli "politiskt korrekt" nu ?
Ska jag bara bli allmänt rädd och till och med skämmas för mig själv ?
Ska jag sluta blogga och skona alla, i synnerhet mina anhöriga från det trams som kommer fram här ? ;)

Tänkelitänk... ... ... .. ... .resultat:
Bwahahahahahhaha

FRUN ÖNSKAR MYCKET NÖJE MED LÄSNING AV DENNA BLOGG ;)


4 kommentarer:

  1. En sak som hände för länge sedan, som är höljt i dunkel dimma poppar upp hela tiden och jag vill inget annat än att glömma.... Skulle vilja skrika ut det till världen för att få nån hjälp eller bara en klapp på axeln "de kommer att gå bra" men.... De går inte!!!! Skrev först ett långt inlägg och sen kom jag på att de här får inte jag skriva!!!! Det är förbjudet.... Och då blev det de där.....

    SvaraRadera
  2. Men ojdå kära Tomtan !! Det lät ju illa :( Det är klart att man ska känna sig bekväm i det man publicerar, jag är nästan 100% säker på att du skulle få allt stöd du behövde om du la ut nåt som besvärar dig. Jag hade också frågetecken från början, om vissa utav mina inlägg var lämpliga att publicera men hela resan med min blogg har blivit en terapigrej för mig. Jag sänder dig massa pepp såklart och så gör du precis det som känns bra för dig <3<3<3<3 KRAM

    SvaraRadera
  3. TAckar och bockar!!!! HAr fått pratat av mig på älsklingen nu så nu känns livet inte så tungt *ler*

    SvaraRadera
  4. Det är ju helt strålande :) Fick du äntligen hem han från Norge :))

    SvaraRadera