Sidor

måndag 21 mars 2011

Ringrostig !

Men jädrassssss......

Har jag tagit mig vatten över huvudet..nu igen ??? !!

Fick en uppgift att skapa ett fungerande schema som kommer gälla från nästa vecka. Tyckte i början att det borde vara en enkel uppgift men tjiii....... nu sitter jag och kliar mina geniknölar ;)
Uträkningar hit och dit.....procenttal hit och dit och excel programmet är INTE min bästa vän just nu !!

Nåväl......när nöden är som störst hämtar man inte en miniräknare....
Nä, då sätter man status på FACEBOOK och voila......problemet är ur världen ;)

Men jag gillar förstås inte när kunskap förvinner !!!

2 kommentarer:

  1. Kunskap försvinner inte! Du blev klokare - på ett annat område bara :-)

    SvaraRadera
  2. Kära Mentor :)
    Ja, jag blev ju klokare till slut, med den fantastiska apparaten facebook ;) och jo, jag lovar dig - Kunskap försvinner - en gång kunde jag spela piano men det kan jag inte nu !!
    Det är konstant fortbildning som gäller :))
    Tips: prova att åka skridskor om du inte gjort det på några år ;)))
    Å andra sidan.....jag är ju som jag är ;)))
    Puss å Kram <3

    SvaraRadera