Sidor

måndag 21 mars 2011

Medlidande

Det här är ett viktigt inlägg.

Jag kan tala om att jag känner sorg inombords för att min vän mår dåligt :(
Vill också tillägga att det är samtidigt en viktig milstolpe jag har nått. Att känna medlidande känns som evigheter jag fick vara med om.
Ja, när man är så totalt uppe i att reparera sig själv finns det inte så mycket annat man kan fokusera på !!
Jag hoppas och tror att det är normalt....

Det är plågsamt att inte kunna finnas där. Det är för långt emellan oss. Hennes värld går under och jag kan inte göra ett smack åt det mer än att skicka "jag älskar dig" som nånslags tröst. Men hur ska hon få styrka från det !!
Jag fick den hjälp jag behövde när min värld gick under men det får inte hon. Just nu är världen orättvis.
Men jag ska nog försöka förvalta väl den kunskap jag har fått genom min resa och hoppas att den blir ett bidrag i nöden...

......till dess......



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2 kommentarer:

  1. ibland är man bara liten och otillräcklig....tyvärr...

    SvaraRadera
  2. ja det är ju så det känns ungefär....tyvärr...

    SvaraRadera