Sidor

onsdag 20 april 2011

GLAD PÅSK

Hej å hå.... En lugn stund.......!!!
Då vill jag bara passa på att önska er alla en GLAD PÅSK :)





Kommer vara lite ledig nu. Imorgon får jag ädelt besök av min väninna som jag inte sett på 17 år !! Har varnat hela familjen att det kommer finnas risk för fjortisbeteende i ett och ett halvt dygn ;)
Har flängt runt i hela Falkenberg de sista dagarna och gjort påskfint. Nu är det MITT EGET hem som behöver röjas ;)....så.....lugn stund....det var den det ;))

Drar till DK över påsken och firar med favorit folket :)

Varma hälsningar från Blåkulla





3 kommentarer:

  1. Önskar dej en glad påsk..... Här blev det bara påsk =(

    SvaraRadera
  2. Oj...nämän....hur gick det till....påsken har ju inte varit än !! men Kraaaaam och peepppp :)))
    Å tack :)

    SvaraRadera
  3. Fjortisbeteende är alldeles nödvändigt när man inte träffats på så länge - ja, jag tror till och med att det är lag på det ;-D
    En underbar påsk till en underbar Iris :-)

    SvaraRadera