Sidor

måndag 25 april 2011

Var ska jag börja !!

Åh herregud i den fantastiska himmelen !!!
Vilken helt otrolig påsk jag har haft....
Vet inte riktigt var jag ska börja, har huuuuur mycket material som helst att blogga om. Men jag kör väl med en "fortsättning följer" grej här...;)
Så varning.....påskhistorier från mig får ni nog höra ända till slutet på maj....kan jag tänka mig ;)

Nåväl....
Tordag-Lördag fick jag, som redan deklarerat, besök av en barndomskompis som jag inte sett på 17 år. När vi sågs för 17 år sen var det en snabbis på hennes jobb då hon jobbade i klädaffär och hon var så stressad då att hon inte ens kommer ihåg det. Dess förinnan hade det gått 4 år sen vi sågs. Alltså har vi gått miste om varandra hela vårt vuxna liv. Det blev värsta grinkalaset på tågstationen när vi äntligen möttes (efter många om och men). Tiden stod still och helt plötsligt var det inte en människa kvar där. Bara vi som skrek och grinade och hade oss :)))

Hon hade hittat gamla album från tonåren som hon tog med sig hit och dessutom en hel hög med dikter som vi skrev under vår grundskoletid....det var ju ett av våra nöjen i tonåren. Vi kallade dom Nutidsdikter och vi använde massa "konstiga" ord.....;)
Tror ni man hade magkramp av skrattanfall eller....:)))))))

Vi lyckades uppdatera varandra vad som hade hänt i våra liv någorlunda under ett och ett halft dygn men det finns som sagt en hel del att ta igen.....
I finvädret var vi ner på stranden som egentligen bara skulle vara en "så ser den ut" tripp men vet ni vad !!! Vi hade världens HEALING stund där och den timmen blev vår absoluta höjdpunkt :)


<3 Min tvillingsjäl är återfunnen <3




...to be continued ;)

3 kommentarer:

  1. Ååååå vad otroligt mysigt o roligt ni må ha haft. Sånt här behövs i vår värld idag, vi bara stressar runt med allt. Man ska ta sig tid att stanna upp o backa bandet, för o hinna njuta av livet ;)
    Superkramisar <3

    SvaraRadera
  2. Citerar en vän som har kommenterat dessa bilder:

    "Ni ser ut som guddomliga varelser, nästan som syrener" - Ingi Björnsson -

    hahaha visst var väl det festligt :)
    Och ja.....det var ju helt GUDDOMLIGT det här :)

    SvaraRadera