Sidor

måndag 22 augusti 2011

Tror det är dags...

....att återgå till "kärlekstemat"...

Jag har varit så bråkig och jobbig och otrevlig och allt annat som börjar på O, sista tiden.....
...att jag inser att det är inte ett dugg roligt längre med det temat ;) Riktigt ut-tjatat !!

Fast, å andra sidan har det varit lite frigörande att skrika ut massa otrevligheter.... faktiskt lite överallt. Men när man bara får huvudvärk av ansträngningarna känns det som att det är läge att byta tema.


Har ni några förslag på tema jag kan testa......
ja, bara ifall jag får för mig att testa något nytt ;)

2 kommentarer:

  1. Tema? Jag? Skojar du, hahaha! Näråsåatt, mitt "jättespännande" liv delar jag inte med mig av (och precis där blev min tunga svart - får du tips så förväntar jag mig att du delar med dig) ;-D
    Kram

    SvaraRadera
  2. hahaha det kan du lita på att jag gör ;)
    Kram

    SvaraRadera