Sidor

fredag 30 september 2011

Äntligen helg :)

Jaaaa, tänka sig....

Den här veckan gick ju fortare än jag hade anat och Frun har gått från heldeppig - till hel...t


Nä, jag har ingen cykel ännu men jag får låna någon annans.......vid behov :)
- tills vidare -
Sorgen är bearbetad och överstökad i alla fall :)))

- låter det nu - 

Inte dåligt att stämpla ut till helg i strålande sol...........
och vem var det som sa att västkusten är ett regnhål ???....va! va! va! 


Ser DU all sol som skiner i Halland idag !!!
-
-
Hörde ni .... det jag hörde just precis i denna sekund  ?
-
-
-
-
-
-
-
-
-


HA EN UNDERBAR HELG KÄRA ALLA :)

2 kommentarer:

  1. Låna så många kort du vill! Kommer massor efter helgen!!!!!

    SvaraRadera
  2. Det är strålande Tomtan....då slipper jag känna mig som en tjuv....för jag är inte helt sama med sådana nu för tiden ;) TACK :)

    SvaraRadera