Sidor

fredag 30 september 2011

Jag vill bara.....


.... vänligast få tala om att jag är INTEkrigsstigen !!!!


Om nåt......så befinner jag mig på ödets väg :)
(Filosofen Fru Iris :))






Fick för mig att dra ett Tarotkort.....
...ja, mest bara för att den stunden föll på plats....



Dagens kort: Stridsvagnen !!!

Bestäm
 var du befinner dig och hur du ska använda din intelligens och tid. Du verkar veta vart du är på väg i livet och vilka mål som bör uppnås, i synnerhet vet du om de möjligheter som finns. Ambition, sällan sedd drivkraft, förmåga och vilja att gå obeprövad väg bor inom dig.

Problemet är att du inte utövar dina talanger och här får du råd om att göra det.
Den mänskliga faktorn verkar stå i vägen och du uppmanas att ge upp eventuella problem mellan dig och dem som behandlar dig på jobbet och personligt.

Du har möjlighet att ta itu med framtiden med självdisciplin, positiv attityd och balans. Styrka karaktäriserar 
dig.





 - ÖNSKETÄNKANDE - 
ja!! liksom.......man kan väl få ha nåt att önska sig :)


och.....
 - POSITIVT TÄNKTANDE -
 .....det är grejer det  :)

2 kommentarer:

  1. Men vad roligt att du också lägger tarot! :-)

    SvaraRadera
  2. Jaaa, vi hade ju nånting gemensamt där ;)....å andra sidan så lägger jag inte korten....jag drar dom ;)

    SvaraRadera