Sidor

fredag 11 november 2011

Jingle bells....

.... bli inte upprörda nu !!
Det var inte jag som kom på att julstämning skulle infinna sig 11.11.11
Nä, det får ni vänligast skylla på FALCON 


Jamenvisst !!
Det är nämligen J-dagen idag i Falkenberg vilket innebär att Tomten kommer med denna ljuvliga dryck, till oss törstiga, i hästkärra. Julstämningen på topp på torget. Blåsorkestern spelade jullåtar och facklor lyste upp torget. Vädret var precis lagom kallt. Några hade smygstartat med adventsljustakar och ljusslingor men 
H E R R E - J E...

MYYYYYYSfaktor på hög nivå:)
Min älskade medicinerar min sällskapssjuka såsom aldrig förr ;))


Gudars skymning
Kan det tänkas - att jag hinner bli NORMAL innan min lycka börjar i januari ;)

HEJAHEJA Å GOJUL-ÖL

1 kommentar:

  1. já satt segirðu...það er ekki á hverjum degi sem þú upplifir jólafíling 11.11..... þessi verður lennnnngi í minnum hafður.

    nú langar mig í JULÖL og ég ætla rétt að vona að jólabjórinn sé komin í vínbúðina á morgun þegar ég banka upp á!:)

    SvaraRadera