Sidor

söndag 22 januari 2012

Ajaj !!

I dag är kroppen ond 
(trevligt, för omväxlingens skull - höll jag på att säga;)) 
MenMen.....nu jag ska inte klaga över lite överansträngda muskler heller.


Har haft en sömnlös natt och förstår inte varför, men tur är att det är söndag 
så kan jag ta igen lite sömn inför starten på vecka 4 i rökfrihet.
Jag har alltså överlevt vecka 3 så nu kan jag börja armera mig inför - månad 3 - 

-
-
Sitter här med mitt morgonkaffe och ser på nyhetsmorgon.
 Det pratas mest om Håkan Juholt och "nån" från Norge. 
Idag är det nämligen 6 månader sedan Utöjatragedin ägde rum :(


Det är även 6 månader sedan jag själv gick från att vara omöjlig till möjlig. 
6 månader sedan jag hamnade i sorg som slutade med LYCKA
Hoppas jag hittar knep att vara Möjlig heeeeeeela 2012. 
Å DET ÄR KLART JAG GÖR ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar