Sidor

fredag 28 december 2012

Vilket år!

Ja, snart är året 2012



Jag minns mitt 2012 som ett tillväxtår utan dess like!

Jag började året med kampen mot nikotinet och lyckades.
Oliver var stolt över mor och blev tillfällig personlig tränare.
Jag är nu nöjd med att - Jag Kan!



å så började jag utbilda mig!



I februari for jag till Köpenhamn och träffade delar av ingruppen :)
Danstävling på agendan med massor av vitaminer :)





Mor bestämde sig för att hänga "utomlands" lite längre
och ärade mig med sin närvaro



Syster fyllde 50 år i mars och det firade jag naturligvis med henne



Hemma bäst - viskade någon i mitt öra ;)



Påsken firades i Småland, som hade - väder



I april var jag på studiebesök - höjdpunkten i pågående folkhögskoleutbildning.
Känns som hemma ... faktiskt ;)



I maj (min månad) blev jag knäckt - förstfödde flyttade hemifrån



då gjorde jag återbesök till Köpenhamn
Ännu en syster i farten - på studiebesök
med lite - off duty :)




Det har liksom gått på rutin
att vara på skolavslutningar, de senaste 15 åren,
men detta är faktiskt MIN EGEN ;)



I juni gjorde jag sådant som övriga studerande sysslar med,
jag JOBBADE



Men sen blev det MIDSOMMAR



I juli blev det äntligen SEMESTER
den firade vi med bästa folket i Jämtland





I augusti fick jag ännu ett besök av världens bästa Mor





I september var någon ouppmärksam i trafiken och
min bil fick sig en smäll - ja, min nacke också, i och för sig



Så i oktober hände något väldigt märkligt!
Jag samlade samhällspoäng.



Men sen kom november - månaden jag hade längtat till ett halvår
Tjejresa till Paris - då huvudpersonen fyllde 75 år





november avslutades med pompa och ståt
Allsång på Vallarna - julversionen
med GOSPEL BLISS - min kör



Julen blev jag överraskad
Bror ärade mig med sin närvaro



Min bok - har jag skrivit hela vägen genom 2012 ...



... tillsammans med den - som bara kan

Så vill jag få TACKA för sällskapet detta bloggåret 2012
och önska er alla 



2 kommentarer:

  1. Vilket härligt år du haft!!!!!!!Önskar ett lika häftigt 2013!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Tomtan :)) Ja, som genom ett mirakel .. är det bara det roliga som fastnar :))

      Radera