Sidor

tisdag 1 januari 2013

Nyårsprognos ;)





Affärer relaterade till dig eller ditt yrke visas i detta kort. Inspiration, kreativitet, spänning, ambition och vilja att genomföra dina idéer, som du har stärkt i ditt inre under en längre tid, finns här.

Detta innebär en början på någonting fantastiskt, som du lägger hela din ambition i, och inte minst kreativitet och handlingskraft, som fyller dig med liv och vilja. Du är fullt kapabel att framföra dina idéer och ett nytt kapitel av vilja kommer skynda på processen till ekonomisk och andlig trygghet.






Ojojoj !!!!
Det där med Tarot ...
Jag lämnar ju 2012 bakom mig - som ett MYCKET GOTT ÅR!
Men inte har jag för avsikt att utsätta mig för
- PRESTATIONSÅNGEST -
det nya lovande året 2013!

Jag vet ju så mycket bättre nu för tiden 



2 kommentarer:

  1. Þetta er fínasta ferðanesti inn í nýtt ár - til hamingju meððððða!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha Já takk :)) best að taka hæfilega mikinn dugnað á þetta ;)

      Radera