Sidor

måndag 24 mars 2014

Blogg100 - 24

Det står inte stilla...

Egentligen har jag inget annat att prata om än mitt så extremt spännande - arbetssök:
"Om Du inte hör något från oss inom två till fyra veckor har vi valt att gå vidare med andra sökanden. Vi behåller gärna Din ansökan för eventuella framtida rekryteringsbehov."

För att göra mitt liv lite roligt istället för spännande... då är det faktiskt ingen vanlig dag idag. 
  • Min älskade syster fyller år idag. Femtiotvå bast! 
  • Till råga på det förökade sig släkten med en vacker liten gosse denna morgonen. 
  • Jag har blivit bjuden på bröllop - ja, kärlekens tid är den absolut bästa. 
  • Det är på agendan att jag åker till Island för att fortsätta arbetet med min bok, den har jag snart översatt färdigt och det seriösa sökande efter bokförlag på Island som är villigt att ge ut den där, behöver göras - på plats, helst. 
  • Ännu en rolig sak är att jag har två kusiner som representerar Island i år i Eurovision song contest
Med andra ord... det ska va' gott o leva annars kan det fetkvitta ;)

HEJA ISLAND


1 kommentar: