Sidor

tisdag 12 april 2011

ERROR !!!

Ursäkta, jag raderar dig ur mitt liv! * klick klick radera *
LOADING ... ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ ▓ 99%.
ERROR!
Det är omöjligt att radera denna vän. Den har för stor plats i ditt <3 hjärta <3 


...Och "facebook" får ju till det för det mesta :) Kärlekstemat fortsätter. Jag tycker det är väldigt behagligt att kunna fokusera på det och släppa det som suger ut energin från en.
Tänker osökt till dom som fastnat i sin tillvaro och låter sig styras av dom/det som gör ont.
Jag vet vad jag pratar om (för en gångs skull!!!!) "tänk utanför boxen" !!!!

Nåväl.........

Att försöka radera dom som fyller på energitanken är ingen mening !! Datorn säger ifrån direkt ;))))


3 kommentarer:

  1. Det är energitagarna man ska radera ur sitt liv... Lyckades jättebra tyckte jag tills det kom ett tlelfonsamtal som tvingade mig att minnas folks som jag totalt har förtröngt.... De var jobbiga veckor, när alltramlade över en igen, men som tur är så är man slutkörd om kvällarna och orkar inte älta *ler*

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Tomtan ;) Känner igen problemet men tack vare ALLA energikällor jag har klämrat mig fast vid, överlever jag allt jobbigt som dyker upp :)

    Klart man undrar ibland om ens energikällor blir urtömda mellan varven !!!

    Detta var alltså en "nu ska du få ledigt" radering men.....nä, det blev ju bara ERROR ;))

    Jag är så fyrkantig så jag släpper inte in några energitjuvar in i min skattkammaren ;))
    HEJA HEJA

    SvaraRadera
  3. Bort med energitjuvar och fyll på med energigivare ... bra mycket lättare sagt än gjort :-)

    SvaraRadera