Sidor

tisdag 12 april 2011

Tolkningscentralen...

....anropar !!!

Vad kan jag tänkas ha ställt till med nu då !!!!!

Undrar om jag klev lite för mycket utanför ramen på mitt jobb idag. En kollega har en "bearbetnings"period och kom till jobbet, helt slut, efter en kamp. Mina förståelse/medlidandekänslor tog över och jag "krävde" att hon skulle få vara ledig från sina "direkt efteråt-uppdrag" under denna period.

Ibland reagerar jag bara och tänker inte på konsekvenserna men inombord känns det som att jag gjorde en insats för någon annan och inte som "nu e de je som bestääm.."

Näjjjjjjjjj........finns inte en chans att någon sådan tolkning kommer göras....så det så.....:))
Tillbaks till verkligheten ....


Kommunikation har aldrig varit problem för mig.....
det är dom andra som aldrig förstår vad jag säger ;))

1 kommentar:

  1. Note to self:

    Har tydligen tillstånd att härja fritt på min arbetsplats. ALLA förstår precis vad jag säger så demonerna kan smiskas ordenligt...

    SvaraRadera