Sidor

fredag 29 april 2011

Jag måste ha....

....ett LIV nu !!!!!

Funderar lååååång stund nu för tiden vad jag ska lägga in här på min blogg och det är väl ett tydligt tecken på att man har ett liv......eller hur ;)

Ja, helt plötsligt drabbas man av "var lite privat" och "för Guds skull ta och plocka av diskbänken och tvätta dina ungars kläder istället för att författa massa nonsens till din blogg" syndrom !!


Men näääääääää, JAG VILL INTE !!!!!!!!!! 


I like when it.....



Det är jag det ;)



3 kommentarer:

  1. Ibland så är det bara så..... Min blogg har blivit ett måste när jag är i stan, annars tänker jag inte på den!

    SvaraRadera
  2. Igår hade jag faktiskt ett liv :-D
    Idag sitter jag här i vanlig ordning :-)
    Ha en finfin afton och sätt nu inte fyr på något som INTE ska brinna :-D

    SvaraRadera
  3. haha....ja det är som lite trevligt att ha ett liv ;) är bara ovan att jag måste fundera på vad jag ska rabbla om här ;)Det gillas sådär ;)

    Nåväl, tur att du påminde mig Stattinskan att vara försiktig med elden, har nämligen tendens att komma av mig ;)

    Ha en härlig VALBORG ni också :D

    SvaraRadera