Sidor

lördag 14 maj 2011

Inför ESC finalen

Ikväll smäller det.

Intressent nr 5987 har lagt sin röst: THE WINNER IS.... 



Klart bästa låten 2011 !!

Hjärtat slår för två andra länder. Prognosen ser inte så bra ut för varken Island eller Sverige.
I tisdags var det Islands tur, i första semin, att försöka ta sig till final.




Jag bestämde mig för att INTE hålla några tummar men........voila....... Eyjafjallajökull fick utbrott, när sista landet att gå vidare till final blev presenterat :)



Enligt Aftonbladet skulle det inte gå så bra heller för Sverige. Erik Saade sågades totalt av läsarna inför den andra semin på torsdagen. Svenskar är dom riktiga pessimisterna.....konstigt folk det ;)


...jag blev såklart påverkad och bestämde mig att INTE hålla några tummar .....men vad händer !!! Jo, SVERIGE GÅR VIDARE som sista land även den här gången :)))

Det som är värst är att mitt knep att INTE hålla tummar verkar vara nåt lyckodrag....

Nån tumme måste jag få hålla..... så då gör jag väl det för:




Jag tänker ha en trevlig Eurovision-kväll i alla fall :)))) Tjohoooooo

2 kommentarer:

  1. Såg omröstningen.... Orkar inte med melodifestivalen längre den är alldeles för lååååååååååååååång! Island var riktigt bra men min favvo gick inte vidare.... cypern....

    SvaraRadera
  2. Där ser du ju Tomtan :) Du ÄR intresserad :))) pluspoäng till dig ;)
    Å jag hittade min favvo tidigt och vad hände.....jo, DOM VANN :)))

    SvaraRadera