Sidor

söndag 11 mars 2012

ljuva liv :)

Så har man då ramlat ner i soffan igen efter en helt fantastisk och underbar samvaro med Mor <3
Det är dock inte slut ännu. Vi kommer att mötas igen efter bara 11 dagar. Då är det min tur att packa väskan, kliva på flygplanet och sätta min fot på helig jord, eller ja.....(det är ju - mig - ni läser just nu ...ju ;) 


Det är alltså om 11 dagar jag åker HEM ..... till Island 
för att ära min syster...med min närvaro på hennes 50 års dag ;)


Tillvaron på skolan går bra.
Folkhögskolebubblan växer sig starkare och starkare och snart blir man oslagbar.
Har varit på två föreläsningar på Lunds universitet och bekantat mig med den miljön ;)
... och så har jag dessutom varit på utbildningsmässa i Varberg och - hittat min grej - :))


Visst ser det rätt bra ut att få vara oslagbar  - på pränt !!


Det kommer nämligen stunder då man blir påmind om sina brister!!
De där bristerna, som man ska lära sig ATT ÄLSKA .. för att det är de som definierar en själv :)
Uselt resultat på ett högskoleprov är väl knappast det som räknas här i livet ;)


Ska jag bli bra på 
- Strategisk Kommunikation - 
och ta min examen 
så ska min vilja ske
även om jag måste bli 100 år 


Så vill jag passa på att gratulera SVENSKA FOLKET till helgens stordåd :)
... alltså att rösta fram ...



... som svensk representant i Baku - Azerbaijan i maj !!
Det blir Europafinal i Sverige nästa år - så ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar