Sidor

måndag 5 mars 2012

.. Å Lilla Mor :)


Jamenvisst :) 
Ni är ignorerade av en giltig orsak!!
Jag har ROLIGT med Mor :)

När jag vet min lycka - då är t.ex Mor på besök :)
Hon fick för sig en snötung vinterdag i februari, där uppe på Island att uppleva den SVENSKA våren det här året och som bonus på det, bli uppassad av mig ;)
Vädergudarna är med oss !!

 

Melodifestivalen har en tendens att väcka starka känslor, inte bara hos det svenska folket!
Det svenska folket tappade en hel dos med respekt hos Mor när de VALDE att inte
rösta vidare ....


.... i helgen. Själv är glad att både LOREEN och LISA MISKOVSKY är med i finalen.
En av dom ska vinna enligt mig :)

Skolan går "Utmärkt" :) det är ju de - bra betygen - man ska fokusera på eller hur ;)
Jag gläder mig ändå åt "usla" betyg - för då har jag någonting att - utveckla - ;))

Så oroas icke
 jag återkommer .... med allt mitt vett :))
.... i fall ni undrar ... liksom ;)

4 kommentarer:

  1. Vad roligt o se mammsen i sin vanliga stil = solar och löser korsord =)

    SvaraRadera
  2. Lífið er lærdómur út í gegn svo lengi sem maður vill horfa á það þannig. Tími smáatriðagræðlingana eru í ræktun hjá þér og eiga augljóslega eftir að verða skógur<3

    daginn daginn lillsiss:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Já siss :) smáatriðin eru oft bara einstaklega mikilvæg ;) lov u more <3

      Radera